Основні положення
-
Моментом укладення цієї Угоди вважається момент вказівки Клієнтом підтвердження в поле "Будь ласка, відзначте цим, що Ви ознайомилися та згодні з тим, що Ваше замовлення буде виконуватись згідно з умовами обслуговування компанії" у формі оформлення замовлення. Фактичне споживання Клієнтом послуг Компанії, також, є свідченням прийняття Клієнтом умов цієї публічної Угоди.
-
Прийом замовлень.
2.1. Замовлення приймаються через веб-сайт Felicita або за допомогою будь-якого іншого засобу комунікації із представлених на сайті. Вся інформація (ціни, асортимент тощо) є актуальною і постійно такою підтримується.
2.2. Замовлення вважається правильно і повністю оформленим, якщо Клієнтом була надана повна інформація щодо Одержувача замовлення, а також правильно вказані контактні дані Клієнта (тобто заповнені всі обов'язкові поля при оформленні замовлення).
2.3. Правильно і повністю оформлене замовлення Клієнта приймається до обробки, виконання і доставки тільки після отримання від Клієнта 100% передоплати вартості такого замовлення.
2.3.1. У разі, якщо за 3 години до моменту доставки замовлення, за дане замовлення не була внесена повна передоплата, дане замовлення підлягає анулюванню або переносу на інший час за погодженням з Клієнтом. Якщо в даному випадку Компанія не змогла зв'язатися з Клієнтом при відсутності провини Компанії (рівно бездіяльності), замовлення підлягає анулюванню без узгодження цього з Клієнтом. У разі надходження лише часткової оплати - виконання замовлення призупиняється до моменту отримання повної оплати за замовлення.
2.3.2. У випадку, якщо ситуація у Клієнта склалася таким чином, що він не може або з якихось причин не встигає здійснити передоплату - можливість і порядок виконання замовлення оговорюється з менеджером в індивідуальному порядку.
2.4. Наявність контактного номера телефону Одержувача є обов'язковою умовою прийняття, обробки і виконання замовлення. Співробітник Компанії зв'яжеться з ним тільки в разі крайньої необхідності (якщо в формі замовлення Клієнтом не було вказано протилежне). .
2.5. Живі квіти обов'язково повинні входити до складу замовлення. Замовлення, які не містять в своєму складі квіткової продукції (зрізані живі і кімнатні квіти), не приймаються, а помилково прийняті підлягають анулюванню (з поверненням коштів, якщо замовлення було оплачено). В окремих випадках виконання замовлень, які не містять в своєму складі квіткової продукції, можливе лише за попереднім погодженням з менеджером.
2.6.Повністю оформленим і прийнятим до виконання, вважається замовлення зі статусом "оплачено".
-
Обробка замовлень.
3.1. Кожному замовленню присвоюється певний статус, який свідчить про те на якій стадії оформлення або виконання знаходиться замовлення в даний момент часу.
3.2. Статуси замовлень змінюються в операційний час. Наприклад, якщо час доставки замовлення 21:00, 21.10.2010, статус замовлення Клієнт зможе уточнити 22.10.2010 з 9:00. У зв'язку з великим навантаженням, статуси замовлень на 14 лютого і 8 березня, змінюються протягом 48 годин з моменту встановленої дати його виконання.
3.3. Безпосереднє комплектування замовлення здійснюється за кілька годин до вказаного клієнтом часу доставки, якщо замовлення було повністю оформлене, оплачене і прийнято в роботу (див. п. 2.6).
3.4. Клієнт може змінювати будь-яку інформаційну частину замовлення до моменту підготовки замовлення (див. п. 3.3) за узгодженням з Компанією. Зміни в замовленні, вважаються узгодженими, після письмового підтвердження з боку Компанії.
3.5. Виконання замовлення, може бути призупинено, якщо Клієнт вказав не повну, не коректну або не вірну інформацію про Одержувача. Замовлення буде передано в роботу, після переузгодження цих даних в операційний час компанії.
-
Виконання/доставка замовлень.
4.1. Доставка квітів і подарунків здійснюється по всій території Україні.
4.2. Доставка квітів виконується в будь-яке, вказане Клієнтом, місце: додому, в ресторан, кафе, лікарню і т.д.
4.3. Доставка квітів здійснюється по часових інтервалах (див. п.4.4) з 7:00 до 22:00, щодня.
4.4. Замовлення доставляються по часових інтервалах. Мінімальна тривалість інтервалу 1 година. Замовлення на доставку квітів може бути виконаний не раніше ніж через 3 години з моменту повного оформлення замовлення. Замовлення "на сьогодні" приймаються тільки в операційний час.
4.5. У випадку, якщо на момент прибуття кур'єра (у вказаний Клієнтом або Одержувачем час) Одержувач був відсутній, кур'єр передає замовлення спiвмешканцям або сусідам (друзям, знайомим що живуть поруч і т.д.) з метою подальшої його доставки Одержувачу.
4.6. У разі, якщо після приїзду кур'єра виявилося, що адресні дані надані Клієнтом, помилкові (помилка в номері будинку чи квартири, вулиці, якщо Одержувач не проживав або вже не проживає за наданою адресою) замовлення вважається виконаним коректно і повністю. Можлива доставка замовлення за нововказаною Клієнтом адресою у цьому ж місті за додаткову оплату. У разі відмови Клієнта від доставки замовлення за нововказаною адресою, оплата за замовлення не повертається.
4.7 Компанія залишає за собою право зв'язатися з одержувачем у разі крайньої необхідності
-
Якщо замовлення не було виконано повністю або частково з вини Компанії, Клієнт має право вимагати компенсацію, або, воно може бути виконано в найближчий можливий час за погодженням з Клієнтом. Сума компенсації не може перевищувати вартості замовлення.
-
Компанія відмовляється від відповідальності за можливу пряму або непряму шкоду/збитки (в тому числі моральну), яка може бути заподіяна внаслідок виконання замовлення Клієнта (алергія на квіти або продукти харчування (у разі їх наявності в замовленні) у Одержувача, сварка Клієнта з Одержувачем через замовлення або його особливостi, і т.д. і т.п.).
-
Компанія не несе відповідальності перед Клієнтом (платником), якщо платіжний сервіс, за допомогою якого Клієнт оплачує замовлення, порушує умови договору або встановлює додаткові комісії.
-
Угода між Клієнтом та Компанією діє з моменту її укладення і до моменту виконання послуги. Моментом виконання послуги вважається момент вручення замовлених Клієнтом товарів Одержувачу.
-
У своїй роботі Компанія керується Політикою повернення, Політикою конфіденційності, Політикою якості, які є невід'ємними частинами цієї Угоди.
-
Компанія залишає за собою право змінювати будь-яку інформацію, викладену на сайті, без попереднього попередження, яка вступає в силу з моменту її опублікування на відповідній сторінці сайту.
11.Скасування заходів Покупцем
· Кожен покупець, який подав пропозицію на покупку квітів, рослин, декоративних рослин, квіткових букетів та квіткових композицій, і зацікавлений у скасуванні своєї пропозиції, повідомить про це компанію протягом однієї години з моменту відправлення пропозиції (або з часу створення телефонного контакту з компанією). Якщо замовлення має відбутися в інший день, повідомлення про анулювання може бути надіслане за 5 годин до виконання замовлення під час роботи колл-центру (неділя-четвер 8: 30-18: 00, п'ятниця та свято). Єви 08: 30-13: 00). Процес скасування має бути завершений як усно, так і в письмовій формі. Тому, щоб скасувати замовлення, зателефонуйте до колл-центру компанії та одночасно надішліть факсом або електронною поштою до національного центру замовлень. Замовлення може бути скасовано до тих пір, поки товари та / або будь-хто з його імені ще не були запущені на адресу, включену в пропозицію. Скасування купівлі будь-якого іншого продукту (який не вмирає і куди, як зазначено вище) буде виконано протягом 14 днів з дня отримання товару за адресою, зазначеною в пропозиції, за умови, що вищезгадане повідомлення було надіслано, продукт не використовувався і він все ще зберігається в оригінальній упаковці, що поставляється покупцеві.